لیگ قهرمانان اروپا آرشیو خبر ها
کنفرانس خبری الگری ! تمجید از بوفون و شاکی از پیانیچ

کنفرانس خبری الگری ! تمجید از بوفون و شاکی از پیانیچ

یوونتوس با هدایت ماسیمیلیانو الگری موفق به کسب یک پیروزی دیگر در رقابت های جام باشگاه های اروپا شد و حالا الگری و تیمش یک قدم با فینال کاردیف فاصله دارند.

 

او در ابتدا به عملکرد جیجی بوفون و کلین شیت های او در جام باشگاه های اروپا پرداخت و گفت:

 

هنگامی که شرایط سخت است، شما می توانید با خیال راحت به بوفون اتکا کنید. او در جهان بهترین است و در بازی های بزرگ او همیشه آماده است.

 

سرمربی یووه به بازی اشاره کرد و گفت:

 

ما باید به تعریف و تمجید از تیم بپردازیم زیرا این اصلا ساده نیست. موناکو تکنیک های فراوانی داشت. زمانی که ما بازی را بدون گل دنبال می کردیم، بوفون با رفلکس های خود ما را نجات داد و اجازه نداد دروازه ی یووه باز شود.

 

او افزود:

 

ما هنوز یک بازی بسیار سخت در تورین داریم و اصلا نباید این بازی را تمام شده بدانیم و موناکو تیم قدرتمندی است.

 

سرمربی در بخش بعدی گفت:

 

با توجه به شرایط بازی و نقاط قوت تیم موناکو من ترجیح دادم که از بارتزالی در آن نقطه استفاده کنم و دنی الوز یک خط جلو تر برود.

 

سرمربی در ادامه به انتقاد از میرالم پیانیچ پرداخت و گفت :

 

او توانایی های فوق العاده ای دارد و می تواند به راحتی یکی از 3 هافبک برتر دنیا باشد ولی هنگامی که اشتباهی از سمت او رخ می دهد، انگار دنیا برای او به اخر رسیده است. او باید خونسرد باشد.

 

سرمربی در بخش بعدی گفت:

 

هنوز چیزی به پایان نرسیده است. ما هنوز در موناکو هستیم و همچنان یک بازی دیگر در تورین باقی مانده و از الان نمی توان چیزی را بیان کرد. 

 

دیدار مقابل تورینو :

 

این یک بازی بسیار مهم برای ما خواهد بود و می دانیم با پیروزی در این بازی به اسکودتو بسیار نزدیک خواهیم شد. ما فردا ریکاوری خواهیم کرد و در دو روز بعدی برای دربی آماده خواهیم شد. فردا که در شرایط بهتری بودم در مورد بازی بعدی و تغییرات فکر خواهم کرد.

 

ادامه دارد...


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: